mspjuttam

Alla inlägg under juni 2012

Av mspjuttamat - 29 juni 2012 22:30

Hej jag fick en fråga från: ida.Och så här skrev hon: Hej kan du skriva med färg nån gång Svar: Ja visst det kan jag,Jag börjar nu. Nu ska jag snart lägga mig.På msp har jag en ny film ute som heter: Nej,nej  Om ni vill kan ni titta på den och komentera och sätta stjärnor. Jag såg på filmen själv och den fick 4/5 i betyg....   Som sakt skriv gärna frågor till mig :) Hejdåå

 

 

 

 

 

 

//mspjuttamat.bloggplatsen.se

Av mspjuttamat - 29 juni 2012 16:30

Hej jag tänkte tipsa om nåra bloggar.Då börjar vi:  www.mspmaddeni.bloggplatsen.se klicka på länken eller klicka 

här ------> HÄR  sen är det blogg numer 2: www.mspjossen.bloggplatsen.se tryck där eller här ----> HÄR


sen så kan ni också kolla in blogg numer 3 www.starelins.blogspot.se tryck där <---- eller här ----> HÄR 


så nu har jag tipsat om bloggar  Om ni kollar min meny avdelning så kommer det komma upp lite länkar  Så kolla gärna MENYN... Hejdå ska fixa menyn och spela msp nu 








// www.mspjuttamat.bloggplatsen.se

Av mspjuttamat - 29 juni 2012 16:19

Nu är jag hemma igen. 

hemma hos min kompis fick jag köra msp på i paden och då fick jag en sån där GRATIS present av msp när jag vann ett spel  Man fick välja mellan en Sol,Stjärnor (som jag redan hade) och en kudde som var grön.

jag valde kudden  Nu ska jag spela msp hejdå














www.mspjuttamat.bloggplatsen.se

Av mspjuttamat - 28 juni 2012 21:55

Jaa!!! Jag har lyckats ladda upp video klippet nu     Snälla skriv frågor till mig!!!  Var videon bra?? Jag ser på Space Buddis och bloggar och såklart SAKNAR ELSA  Men nu ska jag fortsätta spela moviestarplanet..Hejdå





//mspjuttamat.bloggplatsen.se

Av mspjuttamat - 28 juni 2012 20:12

Jag har lärt mig hur man ändrar pil  Och jag ska tacka Olivia!! jag sökte på 

www.hur ändrar man pil på bloggplatsen.se och sen när alla sökningar kom upp tryckte jag på fjärde sökningen

och där stog det hur man ändrade pil.

  Ställ GÄRNA frågor till mig,Om ni ställer en fråga till mig så kolla min blogg 3-2 gånger om dagen varge dag för det kan ta en dag eller 2 innan jag får komentaren med frågan.Men jag svarar på frågan så snart som jag kan  Saknar ELSA Byebye




//mspjuttamat.bloggplatsen.se

 

Av mspjuttamat - 28 juni 2012 19:40

Ja då måste du göra så här:

1.Skriv i komentarerna att du vill vara veckans moviestar

2.Skriv i mailen på moviestarplanet att du har komenterat

3.Om du inte får ett svar inom 2 dagar ska du sicka ett nytt mail

4.Om du får svar då så behöver du inte tänka mer på det

5.Du behöver bara kolla bloggen varge dag

Ibland kollar jag inte mailen på msp så ni får sicka nytt mail om ni inte får svar inom 2 dagar  

*Saknar ELSA     Hon var en super snäll hund*

Ha det bra nu 







//mspjuttamat.bloggplatsen.se

Av mspjuttamat - 28 juni 2012 19:24

Hej min fawo fawo fawo fawo favorit hund!!!!!!!!!!!!! Har dött   Hon blev 12 år..

    Så såg hon ut..Hon va värkligen den bästa hunden i VÄRLDEN!  Hejdå

:( :(







//mspjuttamat.bloggplatsen.se :(

Presentation


Välkomen till min blogg där jag skriver om MSP :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit djur?
 Hund (min favorit)
 Katt
 Hamster
 Häst
 Kanin
 Tiger
 Delfin
 Apa
 Räv
 Fisk
 Varg
 Ko

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

översettnig

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Hejhej....  

:)

Hej...

kod

Corgi

Ny pil

Cute Running Puppy

Ovido - Quiz & Flashcards